Friday, September 26, 2014

Mel Dah Tak Nangis Semalam.





Amboi, mengadanya muka tu. Cubit kang!

Alhamdulilah, ini budak banyak baik woo malam tadi. Tak nangis pun. Lega hati aku. Risau jugak kalau-kalau dia melalak macam malam sebelum-sebelum tu. Aku memang dah standby dah fizikal dan mental kalau dia nangis lagi. Tapi, alhamdulilah elok pulak dia malam tadi. Nangis sikit-sikit je. Lepas dapat nenen diam la. Alih-alih tengok dah tertido. Yay. Mummy is happy. Malam pun takde merengek mintak nenen. Dapat la mummy tido lena sket. Hehehe. Tq Mel!

Pagi ni mummy pergi kerja pun awak tak bangun lagi. Amboi, sayang betul ye nak bukak mata sepet awak tu. Mummy gerak-gerak pun awak bo layan. Acah-acah je nak bangun. Rupanya tido balik. Sabo je la. Takpe, hari ni rehat panjang. Nanti tengahari mummy balik ye. Hari ni ayah dah habis kursus. Boleh la kita balik rumah. Seminggu mummy tinggalkan rumah tu. Tah apa jadi la agaknya. Mel pun dah rindu nak balik rumah ye. Malam ni kita balik ok.

Budak masam takmo bangun.


1 comment:

  1. Assalamualaikum cujen, alhamdullilah. mel behave. heee cute la mel ni ~~~

    ReplyDelete